Na kvalitě nám záleží
Jsme si dobře vědomi, že chceme-li být konkurence schopní, nestačí nabízet jakékoli zboží. Toto platí zvláště pro sortiment potravinových doplňků, bylinných a rostlinných výtažků, tedy speciálních potravin. Pokud jde o kvalitu nabízených výrobků, musí splňovovat několik základních parametrů. Za prvé kvalita samotné suroviny, tedy odkud pochází, od jakého dodavatele, jeho důvěryhodnost na trhu, historie působení. K tomu se váže otázka potence suroviny, její čistota a čerstvost. Za další je podstatná hygiena, tedy balení výrobků, kapsulace, výrobek musí být 100% nezávadný. Dále je důležitá kvalita a výběr pomocných látek, tedy například i kapslí. Jaké pomocné látky jsou ve výrobku použity? Zda se jedná o nejlevnější dostupné suroviny, aby byly splněny minimální zákonné požadavky, nebo se použijí kvalitnější suroviny, či zcela jiné pomocné látky, tak aby byl výrobek v té nejpúvodnější formě, neměnily se jeho vlastnosti různorodými přídatnými látkami, nebo nesnižovala jeho účinnost.
Jsme-li tedy schopni zajistit výrobky s ohledem na zmíněné vlastnosti, víme, že jsme Vám, našim zákazníkům poskytli maximum a že je velmi pravděpodobné, že si také v budoucnu vyberete naši značku!
I když Vám nemůžeme poskytnout databázi referencí našich stávajících klientů, chtěli bychom zde uvést alespoň některé údaje a historiká data, které Vám mohou pomoci s výběrem a konečném rozhodování.
Garance spojenosti s výrobky Vitarama.cz
Proč Vám nemůžeme poskytnout reference? Jednoduše proto, protože dodáváme většinu našeho objemu produktů dalším prodejcům, z velké části lékárenským velkoobchodům, jako Phoenix, nebo Aliance Health Care, Viapharma. Tito distribují výrobky např. lékárnám, ať kamenným, nebo s online prodejem, jako např. lekarna.cz, nebo pilulka.cz.
Pro představu, v letech v letech 2013 až 2016 jsme odeslali toto množství zboží (v kusech):
Ag 100 Koloidní stříbro Aurum Health Products - 13600
Ag Stříbro Koloidní Nature’s Voice - 2500
Oregar - olej z Oregána Nature’s Voice - 2800
Míra reklamace odráží spokojenost s kvalitou
Zajímalo by Vás, kolik jsme obdrželi žádostí o reklamace? Samozřejmě je na místě otázka, zda každý nespokojený zákazník, zboží vrácí. Jistě, nějaké procento kupujících se s reklamací neobtěžuje a zboží k reklamaci nedá, ale většina výrobků se prodává v lékárnách, kde lidé nakupují pravidelně, a hodnota výrobku je několik set korun. Při této hodnotě výrobku je pravděpodobné, že se zákazník odhodlá k reklamaci, než u výrobku s hodnotou v řádku desítek korun.
Behěm zmíněného období jsme řešili doslova několik individuálních reklamací, kdy jsme zasílali nový výrobek na základě předložené reklamace. Můžeme tedy konstatovat, s relativně dobrým odhadem, že výše reklamací se pohybuje v řádu desetin procenta.
90 denní garance vrácení peněz
Za kvalitu našich výrobků ručíme dodatečnou garancí! Pokud shledáte nějakou vadu u našeho výrobku, zboží Vám vyměníme, nebo vrátíme peníze v plné výši. Nedostatky (vady) se vztahují na jakýkoliv rozdíl (neshodu) v parametrech uvedených na obalu výrobku (váha, množství, kvalita obalu, datum spotřeby (netýká se výrobků zakoupených ve slevě, resp. v akční zboží). O reklamaci nás můžete požádat prostřednicvím našeho kontaktního formuláře, či online chatu.
Vaše zkušenosti nás zajímají
Máte nějakou zkušenost s některým z námi distribuovaných výrobků? Budeme rádi, pokud se s námi podělíte o Vaše zkušenosti. Můžete nás kontaktovat ZDE.